Ornel - 40 godina mirisne mekoće

18. 02 2015.

Još od 1975. godine od kada je Saponia na tržište uvela omekšivače za rublje pod robnom markom Ornel, ne prestaje nas oduševljavati i uvijek iznova zavoditi privlačnim mirisima. Svaki je priča za sebe, svaki je poseban na svoj način, svaki je s ljubavlju pažljivo pretočen u mirisne kreacije koje već generacijama osvajaju potrošače.

PRISJETIMO SE POVIJESTI...
Pratiti povijest oplemenjivača isto je kao pratiti povijest mode, glazbe, plesa, parfema.... Kako se mijenjao životni stil, tako su oplemenjivači dobivali sve značajniju ulogu, a njihov razvoj prerastao je okvire deterdžentske industije.
Razvoj prvih omekšivača rublja potakla je tekstilna industrija dvadestih godina prošlog stoljeća, kako bi otklonila grubost tkanine. Šezdesetih godina omekšivači su prerasli okvire isključivo industrijske primjene te su postali  zanimljivi i tržištu široke potrošnje. Sedamdestih godina oplemenjivači rublja doživljavaju pravu eksploziju potrošnje, unapređuju se formulacije, a miris postaje jedna od najvažnijih karakteristika.
Godine 1975. Saponia izlazi na tržište s prvim oplemenjivačem rublja. Zvao se jednostavno -  Ornel. Jedinstven miris i  nevjerojatna mekoća rublja osvojili su kućanice. Od Ornela Meksi pa do današnjih dana, Ornel je uvijek bio u skladu s vremenom. Ipak, miris Ornela Meksi ostao je nezamjenjiv i jedinstven.
Sve veća potrošnja i briga o okolišu dovela je do razvoja koncentriranih oplemenjivača te je i Ornel krenuo u novom smjeru. Prvi koncentrirani omekšivač pod robnom markom Ornel izašao je 1986. godine kada su se razvile mirisne varijante Calming, Violet, Babysoft  ... i danas top selleri Ornela, a najsnažniji zamah Orneli dobivaju 2003. novom ambalažom i širokom linijom mirisnih varijanti.
Od tada, svi snovi o uspjehu Ornela postaju stvarnost. Vjerovali smo u proizvod, ulagali u kvalitetu, kreirali nove mirise, ambalažu, promociju... osluškivali tržište i potrošače.
Mirisne kreacije postale su naš zaštitni znak, a dizajn i tehnička izvedba ambalaže dobitnici su prestižne nagrade Cropak. Uspjeh Ornela nije slučajan. U njega je utkan trud i znanje razvojnih službi Saponije, ali jedino tako je i bilo moguće bajku pretočiti u stvarnost i postati vodeći oplemenjivač rublja u Hrvatskoj.

OBILJEŽAVANJE OBLJETNICE
Za ovu važnu obljetnicu Ornela priredili smo pravu mirisnu eksploziju spajanjem naših najmirisnijih brendova u liniju Exclusive: Ornel, Faks helizim, Nila, Bis osvježivač i Likvi. Novom linijom ispunjavamo očekivanja potrošača u želji da im pružimo poseban mirisni doživljaj. Cijela linija inspirirana je pozitivnim emocijama, ljepotom i svježinom prirode, srećom i ljubavlju – svime što nas oplemenjuje kao osobe. 
U Ornelu smo utjelovili eleganciju i stil. Mirisi odišu temperamentom, magnetskom privlačnošću i senzualnošću. Miris koji ostaje na odjeći je nježan i ugodan stapajući se s vašim omiljenim parfemom osiguravajući raskošan miris rublja tijekom cijelog tjedna. Neodoljive raskošne mirisne note Ornela Exclusive potrošače uvode u pravu oazu luksuza.
Ornel Golden Dream na prvi udah osvaja mekoćom opojnih nota cvijeta naranče i jasmina orošenih sočnim sokom nektarine. Da bi zlatni snovi potrajali dodane su dragocjene mirisne esencije mošusa, ambre i sandalovine.

Ornel Mystery Night misterozni miris osvježavajućih ulja limuna i naranče. Latice orhideja, geranija i ruža ispunjavaju njegovo srce, dok mu zavodljivu baršunastu mekoću daju plemenite note sandalovine, ambre i mošusa. S mirisom Ornela Mystery Night odlepršajte u bajkovita prostranstva snova.

Ornel - 40 godina mirisne mekoće