Faks helizim 45 godina - simbol besprijekorne čistoće, briljantne bjeline i mirisne svježine rublja
20. 02 2013.Već 45 godina Faks helizim simbol je besprijekorne čistoće, briljantne bjeline i mirisne svježine rublja. Za ovu važnu obljetnicu našim vjernim potrošačima priredili smo ograničenu liniju proizvoda Faks helizim Jubilee i Faks helizim Jubilee Retro, oplemenjivač rublja Ornel te mirisni osvježivač rublja i prostora Bis s mirisom Faks helizima Jubilee.
PRISJETIMO SE POVIJESTI...
Već od samih početaka svog postojanja Saponia ispisuje povijest pranja rublja na ovim prostorima. Kako vrijeme prolazi, inovativni duh njenih stručnjaka postaje sve snažniji, da bi danas Saponia stasala u vodeću deterdžentsku industriju u regiji.
Iz bogate povijesti Saponije izdvajamo 1968. godinu, kao jednu od sudbonosnih prekretnica jer je te godine na tržište izašao Faks helizim - proizvod koji je odredio budućnost Saponije. Te davne 1968. godine Saponijinin tim stručnjaka prepun entuzijazma razvio je novu formulaciju praškastog deterdženta, te je najsuvremenijom tehnologijom proizveden novi deterdžent za strojno i ručno pranje rublja – Faks. U to vrijeme Faks helizim predstavljao je revolucionaran proizvod jer je bio prvi deterdžent na ovim prostorima koji je sadržavao enzime. Funkcija enzima u procesu pranja je da ubrzavaju uklanjanje nečistoća s rublja pa je Faks helizim omogućio da se iznimna čistoća i bjelina rublja postigne s mnogo manje napora. Već krajem te godine deterdžent je dobio svoj sadašnji naziv Faks helizim. Od tada Faks helizim pomaže generacijama kućanica u njihovoj brizi u održavanju čistoće i higijene te općenito zdravlja njihovih obitelji. Generacije kućanica pružaju mu svoje povjerenje, a tradicija korištenja prenosi se s majki na kćeri.
FAKS HELIZIM – 45 GODINA KONTINUIRANIH INOVACIJA
Faks helizim rezultat je originalne zaštićene recepture, nastao je u laboratorijima Saponije i rezultat je znanja, inovativnosti i praćenja znanstvenih dostignuća s područja deterdženata. Ukratko, priča o 45 godina Faks helizima priča je o kvaliteti, tehnološkim inovacijama, proizvodnom iskustvu i znanju njenih stručnjaka usmjerenih na stvaranje proizvoda koji će potrošačima učiniti život ugodnijim i boljim. Brand strategija Faks helizima bazira se na kontinuiranim inovacijama koje su omogućile da čistoća, bjelina i mirisna svježina koju pruža Faks helizim budu uvijek na najvišoj razini. U cilju postizanja bolje konkurentnosti, linija branda Faks helizim proširena je još 1993. godine tekućim deterdžentom Faks helizim. Kako prema istraživanjima raste broj potrošača koji su ekološki osviješteni, godine 2011. uveli smo deterdžent Faks helizim Natural & Sensitive, posebno namijenjen osobama s osjetljivom kožom.
Održivi razvoj već je dugi niz godina nit vodilja za sve segmente deterdžentske industrije. Saponia stavlja kao visok prioritet u poslovanju odgovorno djelovanje prema okolišu, kako bi budućim generacijama ostavili u nasljeđe što čišći okoliš. Saponia svoj razvojno-istraživački rad usmjerava potrebama i očekivanjima potrošača, razvijajući moderne formulacije Faks helizima, koje uz neospornu kvalitetu pranja i jednostavnost uporabe, manje opterećuju okoliš jer ne sadrže fosfate.
AMBALAŽA
Ambalaža, kao prvi kontakt potrošača s proizvodom na prodajnom mjestu, u potpunosti mora odražavati vrhunsku kvalitetu proizvoda. Prva ambalaža u koju se pakovao Faks helizim bila je kutijica koja je sadržavala 200 g deterdženta. Jednostavan, ali uočljivog dizajna snažno se isticao na samom prodajnom mjestu. Ubrzo, s promjenom navika potrošnje, deterdžent se počeo pakirati u kutijice sve veće gramature, a 70-ih godina prešlo se na pakiranje od 3 kg deterdženta u platnenoj vrećici. Platnena vrećica je bila izuzetno popularna dugi niz godina jer je imala višestruku namjenu u kućanstvu, a naše ih se majke s nostalgijom sjećaju i danas.
Dizajn ambalaže je najznačajniju preobrazbu doživio 1994. godine, kada na tržište izlazi Faks helizim Prima s crvenim logotipom koji se, s manjim izmjenama, zadržao do današnjih dana, a snažno odražava snagu i djelotvornost proizvoda. Kontinuirane inovacije proizvoda pratile su izmjene dizajna, uz nastojanje da dizajn proizvoda pruži modernu, originalnu i sugestivnu poruku o čistoći, bjelini i djelotvornosti Faks helizima.
Uz atraktivan i moderan dizajn ambalaže, korištenjem najsuvremenijih ambalažnih materijala za pakovanje proizvoda, kako bi smanjili opterećenje okoliša otpadom od ambalaže. Ambalaža Faks helizima kruna je istraživačkog rada saponijinih stručnjaka i garantira zaštitna svojstva formulacije, procesibilnost, otpornost i ekonomičnost te minimalno opterećenje okoliša ambalažnim materijalom.
KVALITETA POTVRĐENA BROJNIM PRIZNANJIMA
S ponosom ističemo da je vrhunska kvaliteta Faks helizima potvrđena brojnim priznanjima - Faks helizim bio je prvi deterdžent koji je dobio znak Hrvatske kvalitete (2003. godine), osvojio je status SUPERBRAND-a , proizvoda koji emocionalno i funkcionalno daje više od konkurencije (2003. godine), te nagradu Cropack za dizajn ambalaže (2004.godine). Godine 2008. Faks helizim proglašen je NAJBRAND-om u regiji jugoistoka Europe – prema izboru direkcije Nezavisne agencije za izbor i promociju menadžera i Europske udruge menadžera – Sarajevo.
GDJE JE PROFESOR FAKS?
Uz nastojanje da se tržištu ponude kvalitetni proizvodi, Saponia je među prvima na ovim prostorima počela primjenjivati marketinška načela poslovanja nastojeći što bolje potrošačima predstaviti svoje proizvode i pobuditi zanimanje potrošača za njih. Saponijin marketinški tim već je 1968. godine kroz intrigantnu uvodnu kampanju „Gdje je profesor Faks?“ zainteresirao potrošače za novi proizvod. Simpatična maskota profesora Faksa kroz seriju oglasa upoznaje domaćice s novitetom – Faks helizimom koji će promijeniti dotadašnje navike pranja . U tiskovinama je izašla serija oglasa – tečaj profesora Faksa o pravilnom pranju rublja. Vrlo rano krenulo se i s medijskom promidžbom na televiziji. Kroz niz marketinških aktivnosti Saponia je izgrađivala odnos trajnog povjerenja i dugogodišnje lojalnosti potrošača.
Kako bi se potrošači upoznali s djelotvornošću proizvoda, organizirale su se demonstracije pranja rublja kako bi se potrošači uvjerili u kvalitetu pranja Faks helizimom. Mnogo se ulagalo i u edukaciju potrošača pa su tiskane edukativne knjižice s mnoštvom korisnih informacija o pranju rublja, načinu korištenja deterdženata, postupanju s perilicama za rublje i dr. savjetima. Poseban odjel u okviru službe Marketinga, Servis potrošača, osiguravao je izravan kontakt s potrošačima, odgovarao je na brojna pisma potrošača te primao njihove pohvale i primjedbe.
Ulaskom globalnih brandova na tržište pojačala se potreba za intenzivnijom izgradnjom brand imagea Faks helizima. Kontinuirane inovacije proizvoda pratile su pomno osmišljene medijske kampanje, a primarni naglasak je uvijek bio na isticanju besprijekorne čistoće i bjeline te se uvijek vodilo računa da se osmisli priča koja će doprinijeti i emocionalnom povezivanju potrošača s proizvodom. Svjesni činjenice da je jedinstvenost ključ uspjeha, uvijek smo nastojali osigurati originalnost propagandnih materijala kako bi se izdvajali u odnosu su na konkurenciju.
OBILJEŽAVANJE OBLJETNICE
Za ovu važnu obljetnicu Faks helizima našim vjernim potrošačima priredili smo nešto posebno - ograničenu liniju proizvoda koja je dostojna ovog važnog jubileja - novi Faks helizim Jubilee Retro i Faks helizim Jubilee. Uz već dokazanu snagu pranja Faks helizima, ova ograničena linija proizvoda svojim će originalnim dizajnom i profinjenim mirisnim notama zasigurno oduševiti naše vjerne potrošače. Faks helizim Jubilee Retro svojim će profinjenim cvjetnim notama pobuditi nostalgična sjećanja na davne 60-e, a miris Faks helizima Jubilee predstavlja kombinaciju modernih mirisnih nota, u potpunosti prilagođenih ukusu suvremenih žena.
Kako bi mirisni doživljaj bio potpun, našem slavlju pridružuju se i oplemenjivač rublja Ornel te mirisni osvježivač rublja i prostora Bis s mirisom Faks helizima Jubilee.
